Πέμπτη, 30 Απριλίου 2009

Για τον Μάη.....

Η νίκη......της φύσης, η ανθοφορία και η νέα καρποφορία.Ο πράσινος μήνας ,ο μήνας που η φύση γιορτάζει,από τα χίλια μύρια αρώματα των λουλουδιών.
Για την πρώτη μέρα του μήνα ,τα στεφάνια που φορούν όλα τα χρώματα της γης ,ένα στάχυ κι ένα σκόρδο,για να κρατά το κακό ,μακριά από τα σπιτικά μας .Το κρεμάμε έξω από την πόρτα της εισόδου μας ,μέχρι τις 24 του Ιούνη,το θερινό ηλιοστάσιο και το καίμε στις φωτιές που ανάβουμε του Αη Γιάννη.
Πόσοι από εμάς,θα φτιάξουν το πρωτομαγιάτικο στεφάνι;
Πόσοι από εμάς,θα καθίσουμε στο γρασίδι να γίνει ο πωπός μας πράσινος;
και για την περίπτωση........
1..Ζήσε, Μάη μου, να φας τριφύλλι
2..Μην βγάλεις μήτε μπάλωμα, πριν βγει ο Μάιος μήνας
3..Μάης άβροχος, τρυγητής άμετρος

10 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εχω άλλη μια παροιμία
Στον καταραμένο τόπο, το Μάη μήνα δροσολόγαγε.....
Καλό μήνα ΛΙΑ ......

zoyzoy είπε...

Τον ποπό πράσινο δεν θα τον κάνω το Μάη θα τον φτιάξω οπωσδήποτε είναι ο αγαπημένος μου μήνας και τον τιμώ.
Καλή πρωτομαγιά και για σένα!!

Λιάντα είπε...

Φούλη μου......την καλησπέρα μου!
Την παροιμία σου,πρώτη φορά την ακούω.Φαντάζομαι ότι θα εννοεί,ότι τον Μάη,όσο και άσχημα να είναι τα πράγματα κάπου,ο Μάης θα δίνει ανάσες.....
Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά καλή μου!
Πολλά φιλάκια...!
Λία

Λιάντα είπε...

Ζουζού μου σ'ευχαριστώ!
Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά!
Φιλιά...!
Λία...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Δημιουργία είπε...

Καλη πρωτομαγια και καλο μηνα να εχεις Λια, με χρωματα και αρωματα .

Ανώνυμος είπε...

Μάης, αναγέννηση της φύσης.

Μάης, η φύση δείχνει την ομορφιά της...

Μάης, το μπουμπούκι που σκάει και εκδηλώνει τη συνείδησή του....

Μάης, η φύση δείχνει την καλή πλευρά του χαρακτήρα της...

Μάης, η φύση σε προτρέπει να την παρατηρήσεις και να αποκομίσεις αλήθειες...

Μάης, η αλήθεια της αέναης δημιουργίας...

Μάης, η φύση μας καλεί να ακολουθήσουμε το παράδειγμά της...

Αναγέννηση λοιπόν και καινούργιο ξεκίνημα...

Φιλάκια
Κωστής

Λιάντα είπε...

Τερατάκι μου.....σ'ευχαριστώ πολύ!
Καλό και χαρούμενο μήνα και σ' εσένα !
Πολλα φιλιά.....!
Λία...

Λιάντα είπε...

Κατερίνα μου....σ'ευχαριστώ!
Που εξαφανίζεσαι εσύ τον τελευταίο...καιρό;(κακιά πεθερά)
Καλό μήνα και για σένα...!
Την αγάπη μου..!
Λία...

Λιάντα είπε...

Κωστή.....
Καλό σου μήνα!
Από το στόμα σου....και στου Θεού τ' αφτί...!
Πολλά φιλιά...!
Λία...