Τρίτη, 24 Μαρτίου 2009

Πρόσκληση.....ανθρωπιάς

Ας βοηθήσουμε όσοι και όσες μπορούμε ,το έργο ανθρωπιάς ,δύο συλλόγων της χώρας μας ,που διοργανώνουν Πασχαλινά bazaar .Αυτό ,μπορεί να γίνει με τις δημιουργίες μας(και είμαστε...αρκετοί ,που δημιουργούμε) , η’ με το περίσσευμά μας .Αντικείμενο των δύο συλλόγων ,είναι η φροντίδα και η προστασία ανήλικων παιδιών .Η προσπάθειά τους ,για κοινωφελές έργο ,είναι γνωστή σε όλους μας ,εδώ και πολλά χρόνια .
1.. Ίδρυμα "Το χαμόγελο του παιδιού" .

Το ίδρυμα θα πραγματοποιήσει Πασχαλινό bazaar στις 13-14-15/04/2009 στην διεύθυνση:
Αργυρουπόλεως & Άνω Τζουμαγιάς
Νίκαια
Τ.Κ. 18454
Υπεύθυνη είναι η κυρία Βουτσά.
Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι: 2104256040
Η υπεύθυνη βρίσκεται καθημερινά στον χώρο αυτό 09.00 – 17.00.
Η αποστολή των έργων , θα πρέπει να γίνει στην παραπάνω διεύθυνση .Τα έργα που θα αποσταλούν θα πρέπει να είναι πολύ καλά τυλιγμένα ώστε να μην υπάρξει καμία απολύτως φθορά κατά την μεταφορά τους.


2.. Σύλλογος φίλων - εθελοντών εταιρίας προστασίας ανηλίκων Θεσσαλονίκης που θα διεξάγει Πασχαλινό bazaar στις 9-10/04/2009.
Τα τηλέφωνα επικοινωνίας της εταιρίας προστασίας ανηλίκων Θεσσαλονίκης είναι:
2310-835254 και 2310-811078
Το Πασχαλινό bazaar θα διεξαχθεί στις 9-10/04/2009 στην διεύθυνση:
Δικηγορικός σύλλογος Θεσσαλονίκης
Τσιμισκή 103 Διαγώνιος
Θεσσαλονίκη
Από ώρα 10.00 έως 21.00
Η αποστολή των έργων σας θα πρέπει να γίνει στην διεύθυνση:
Σύλλογος φίλων - εθελοντών εταιρίας προστασίας ανηλίκων Θεσσαλονίκης
Ίωνος Δραγούμη 4
54624 Θεσσαλονίκη
Υπεύθυνη είναι η πρόεδρος του συλλόγου
Ιωάννου Κατερίνα
Το κινητό της είναι: 6945153363
Για όποιον θέλει να προσφέρει χρήματα αντί για κάποιο έργο του, υπάρχουν λογαριασμοί τραπεζών, οι οποίοι είναι οι εξής:
MARFIN-EGNATIA BANK:0086934-40/0
EUROBANK:181-0100036594


Και στις δυο περιπτώσεις η αποστολή των έργων θα πρέπει να γίνει μέχρι τα τέλη του Μαρτίου ή το αργότερο μέχρι στις 4-5/04/2009, ανάλογα με ποιο τρόπο θα τα στείλετε, για να φτάσουν εγκαίρως στα σημεία, όπου θα διεξαχθούν τα bazaar. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει μέσα στο δέμα, η ένδειξη ότι πρόκειται για δωρεά και αν και όσοι επιθυμούν ,καλό είναι να γράψουν τα στοιχεία τους ,για ευνόητους λόγους .

16 σχόλια:

e-ioannis είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΜΗΤΕΡΑ !!!

Ανώνυμος είπε...

TI NA PW? KA8E MERA KAI MIA EKPLI3I NZ

Λιάντα είπε...

Ιωάννη μου...τα "μπράβο" ανήκουν σ'αυτούς τους συλλόγους,στους ανθρώπους που τους απαρτίζουν,που με το κέφι,την αγάπη και τη δουλειά τους,βοηθούν τόσα και τόσα παιδιά,που έχουν την ανάγκη όλων μας.
Την καλησπέρα μου....παιδί μου!
Λία...

Λιάντα είπε...

Ν.Ζ. .....
Την καλησπέρα μου καλέ μου φίλε.
Έναν μικρό και ασήμαντο λίθο προσπάθησα να προσθέσω κι εγώ,σ'αυτή την όμορφη και ανθρώπινη προσπάθεια αυτών των ανθρώπων που κοπιάζουν και αφιερώνουν τον πολύτιμο χρόνο τους,για να βοηθήσουν αυτά τα παιδιά,που μας χρειάζονται όλους.
πολλά φιλιά....
Λία...

Ανώνυμος είπε...

Η ζωή φέρνει πάντα δυσκολίες... Εάν ήταν μια συνεχόμενη λιακάδα θα μετατραπόταν σε έρημο...Έτσι είναι η ζωή... Όταν ζητάς δυνάμεις, σου δίνει δυσκολίες για να γίνεις πιο δυνατός... Όταν ζητάς σοφία σε γεμίζει με προβλήματα για να τα λύσεις.ΣτηνΛια με πολλα φιλια ΝΖ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Από την πλευρά μας θα κάνουμε ότι μπορούμε.
Γεια σου Λια μου.

Λιάντα είπε...

N.Z.
Tι σοφά τα λόγια σου;
Πραγματικά,τίποτε δεν χαρίζεται στη ζωή μας δυστυχώς.Πρέπει να βρισκόμαστε διαρκώς,σ'έναν αγώνα,σε μία πάλη συναισθημάτων.
Αναρωτιέμαι......το ΓΙΑΤΙ.
Πράγμα,στο οποίο δεν υπάρχει απάντηση......είναι γνωστό.
Λία...

Λιάντα είπε...

Φούλη μου.....τι κάνεις καλή μου κοπέλα;Τι λέει το όμορφο νησί μας;
Αρχίζει η εποχή,που θα έχει τις δόξες του,όπως όλα μας τα νησιά άλλωστε......
Έτσι καλή μου......ο καθένας από την δική του πλευρά,κάνει ότι και όσα....μπορεί.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου....!
Την αγάπη μου....!
Να περνάς όμορφα.....!
Λία...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Kαλημέρα,

εύχομαι ΕΠΙΤΥΧΙΑ στην προσπάθεια τους!

Καλό Σ/Κ :)

Λιάντα είπε...

Τερατάκι μου γλυκό!
Την καλησπέρα μου,καλή μου φίλη!
Σ' ευχαριστώ!
Απλά,να πιάνουν "τόπο",θα έλεγα,αυτές οι προσπάθειες.
Καλό σου Σαββατοκύριακο!
Εύχομαι όλα,να είναι όμορφα και καλά για σένα,που μας ανησύχισες...πριν λίγο καιρό.
Την αγάπη μου!
Λία...

Ανώνυμος είπε...

Lia,
eime perifanos gia sena.
O Theos na se ehei panta kala.
apo enan poly-poly ..........makrino filo.

George R.

Λιάντα είπε...

Γιώργο μου.......!!!
Καλέ μου....φίλε!
Μου έκανες την έκπληξη....ε;
Το μόνο που δεν περίμενα,είναι να μου γράψεις εδώ,στο blog μου.
Δεν ξέρεις,αλήθεια...πόση χαρά μου έδωσες.
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Γιώργο μου,απλά,μπορώ......να το κάνω,όπως θα έκανε κάθε άνθρωπος.Εντάξει.....έχω και μία ευαισθησία από αυτή που διακρίνει τα ταυράκια.Ξέρεις εσύ!
Ναι,μακρινός φίλος,αλλά ο πιο ....καλός,έντιμος και ζεστός,θα έλεγα.....
Έχεις την αγάπη μου.....
Να προσέχεις από τις κακοτοπιές,εκεί στα μακριά.....ακούς;
Πολλά φιλάκια....!
Λία....

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Λία :)

Λιάντα είπε...

Γλυκιά μου κοπέλα......!
Σ'ευχαριστώ πολύ...!
Εύχομαι και για σένα ,μέσα από την καρδιά μου ,όλοι οι μήνες του χρόνου ,να είναι χαρούμενοι ,δημιουργικοί και γεμάτοι ευτυχία .
ΤΕΛΟΣ οι Οκτώβρηδες ....του 2008 .
Την αγάπη μου.....εκεί στα μακριά...!!
Λία...

Phivos Nicolaides είπε...

Πάρα πολύ καλή ιδέα. Μπράβο!

Λιάντα είπε...

Κύριε...Νικολαίδη ,σαν ιδέα είναι άψογη ,δεν μπορώ να πω .Το αποτέλεσμα....θα δείξει!
Την καλησπέρα μου ,στην μακρινή Κύπρο....
Λία....