Σάββατο, 14 Μαρτίου 2009

Βρε...μπελάς,σαββατιάτικα.....



Μιας και τα δύστυχα ψαράκια μας απεβίωσαν ένα-ένα και με τη σειρά,είπα να καθαρίσω το ενυδρείο,για να του δώσουμε ζωή.Τι ...το ήθελα τρομάρα μου;Καλά τα έπλυνα όλα,μια...χαρά!Και τώρα τι μπαίνει που; και με ποια σειρά; Σφουγγαράκια,σφουγγαρούδια,μοτεράκια,φουρφούρια,βίδες,πωματάκια,καπάκια,σωλήνες και σωληνάκια,φωτάκια,πυθαράκια,πρασινάδες,κοραλλάκια,πυργάκια,κουτάκια,παρακουτάκια,βεντούζες,άνθρακας,που μόλις τον είδα,νόμισα πως έπιασε ποντικοκούραδα το ενυδρείο(εκεί στα δεξιά της φωτογραφίας,σαν ποντικοκούραδα δεν μοιάζουν;)Καλύτερα να περιμένω την Μαρία μου,μπας και θυμάται τίποτα εκείνη,γιατί εγώ,τα έχασα...ελαφρώς.Άσε...που πήγα να πάρω ψαράκια σήμερα και ευτυχώς για μένα,ήταν έντιμος ο ψαροπώλης.Και αυτό γιατί;Αφού διάλεξα τα ψαράκια και αφού ρώτησα τον υπάλληλο,αν συμβιώνουν αυτά που διάλεξα,(γιατί υπάρχουν κατηγορίες που δεν κάνουν χωριό μεταξύ τους)κι εκείνος έδωσε το ΟΚ,όταν λοιπόν,πήγα να πληρώσω τα 116 ευρωπουλάκια,τότε ο ψαροπώλης μου είπε.....
-Μα...κυρία μου,αυτά που διαλέξατε,δεν μπορούν να συμβιώσουν;
Φτου.....ο υπάλληλος,δεν ήξερε που να κρυφτεί ο καημενούλης.Άντε πίσω τα ταλαίπωρα ψαράκια,που τα αποχαιρέτησα μετά λύπης μου,γιατί ήταν πολύ χαριτωμένα.Και τώρα; άντε ξανά διάλεξε.......με τις ώρες.Έλα όμως,που λογάριαζα δίχως τον ξενοδόχο;Έρχεται ο ψαροπώλης λοιπόν,να δώσει τα φώτα του.
-Τι ψαράκια έχετε στο ενυδρείο σας κυρία μου;
-Τίποτε του απαντώ,σήμερα το καθάρισα και είπα να του δώσω ζωή.
-Ελάτε τότε σε τρεις μήνες,ήρθε η απάντηση ,ορθή-κοφτή και αυστηρή.
-Μα....γιατί;
-Γιατί αν βάλετε τώρα ψαράκια,θα σας ψοφήσουν όλα,μου είπε και μου εξήγησε ότι για να μπουν ψαράκια σε ένα ενυδρείο,θα πρέπει να μείνει το νεράκι του στάσιμο αρκετό καιρό,να πάρει κανονική θερμοκρασία,με τη βοήθεια του θερμόμετρου,να αποκτήσει τα συστατικά,του στάσιμου νερού και να αποβάλλει τα μικρόβια του νερού της βρύσης.Δεν θυμόμουν τίποτε απ'όλα αυτά,μετά από τόσο καιρό που είχα να ασχοληθώ.Κι έτσι,πήραμε τον δρόμο του γυρισμού με την Κωνσταντίνα μου,άπραγες.Τώρα,έχουμε ένα άδειο ενυδρείο ,που μόνο ο θόρυβος από το φίλτρο ακούγεται.Δίχως χρώμα και ζωή.
Υπομονή........

10 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Λοιπόν έλα να σε βοηθήσω να τα συναρμολογήσεις .
Άκου?????
Θα βάλεις τα ψιψιψινια με τα κοκοψονια όπως στη διαφήμιση.
καλό βράδυ και μην χάνεσαι

Λιάντα είπε...

Καλησπέρα.....στην όμορφη Σύρο!
Α....Φούλη μου,θα σου προτείνω να κάνεις ένα ιστολόγιο,που θα αναφέρεις τα χρώματα του νησιού σου καθημερινά.Θα πρέπει να έχει μεγάλο ενδιαφέρον κι έτσι θα σε παρακολουθούμε συχνά.
Λες να κάνω κάτι τέτοιο;
Θα πρέπει να τό σκεφτώ καλά,γιατί σαν ταύρος που είμαι,πρέπει να σκέφτομαι το κάθε μου βήμα.
Καλό βραδάκι καλή μου κοπέλα!
Πολλά φιλιά!
Λία...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλήμερα Λια.
Υπάρχει ένα bloog, είναι της αδελφής μου,ταύρος και αυτή ,και συχνά πυκνά αναφέρετε στα του νησιού.
Στο προφίλ μου είναι, το "αρμενακι".
Όσο για μένα,δυο μήνες τώρα προσπαθώ να μάθω τα βασικά(είμαι ντιπ αρχάρια)
Καλή σου μέρα

e-ioannis είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ !!!!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΗΤΕΡΑ !!!!

zoyzoy είπε...

Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν!!
Χάρηκα για την γνωριμία.
Πολύ ωραίος ο χώρος σου!!
Θα σου κάνω όμως ένα παράπονο, με το καλημέρα, βάλε ένα πιο φωτεινό χρώμα στα κείμενα είναι πολύ κουραστικό για τον αναγνώστη το κόκκινο με φόντο το μαύρο.
Συγνώμη αλλά με δυσκόλεψε αρκετά!
Καλό βράδυ!!

Δημιουργία είπε...

Δε λες που ο ψαροπωλης τουλαχιστον ηταν ειλικρινης...Τωρα θα κανετε υπομονη για να το χαρειτε μετα τουλαχιστον.

Λιάντα είπε...

Φούλη μου,μόλις επισκέφθηκα την αδελφούλα σου και πραγματικά,με άφησε έκπληκτη.Να είστε γερές και αγαπημένες......
Θα την διαβάζω,αλλά θα πρέπει να ζητήσεις την βοήθειά της,ώστε να διαβάζω κι εσένα......
Πολλά φιλάκια!
Λία...

Λιάντα είπε...

Ιωάννη μου.....
Άσε....μπελάδες,αλλά ωραίοι...μπελάδες.
Μακάρι να είχαμε όλοι τέτοιου είδους ψιλοπροβληματάκια.....
Σου στέλνω.....την μητρική μου αγάπη!
Λία...

Λιάντα είπε...

Ζουζού μου...καλώς όρισες!
Σ'ευχαριστώ,για τα καλά σου λόγια!
Ήδη,είδα το λάθος μου και καλά που το επεσήμανες,γιατί εγώ έτσι κι αλλιώς,είμαι των ήπιων χρωμάτων και δεν παίρνω είδηση την δυσκολία της ανάγνωσης.
Συγχαρητήρια...για το όμορφο ποίημα!
Καλό βραδάκι και καλή εβδομάδα!
Λία...

Λιάντα είπε...

Κατερίνα μου.....γλυκιά μου...Κατερίνα,με τα χρυσά χεράκια!
Πραγματικά,σπάνιο είδος η εντιμότητα στις μέρες μας.Ναι,στάθηκα τυχερή,γιατί γλύτωσα και τα χρήματα,αλλά και τη στεναχώρια,να βλέπω τα ψαράκια να φεύγουν το ένα πίσω από το άλλο.
Κατάφερα να δω μόνο τον τίτλο της ανάρησής σου,έλειπα δυο μερούλες,οπότε αύριο θα δω τις λεπτομέρειες,γιατί πάλι μου μυρίζει κάτι όμορφα φτιαγμένο.
Καλή εβδομάδα καλή μου Κατερίνα!
Καλό βραδάκι!
Λία...