Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2009

Επί τέλους.......


Πίστευα,ότι δεν θα τέλειωνε και το είχα.....άγχος.Και αυτό,γιατί από τον Οκτώβρη,έχω ένα περίεργο κόλλημα με τη ζωγραφική μου.Άφησα πολλά στη μέση,που κάποια στιγμή,πρέπει να τελειώσουν.Εχθές,έψαχνα όπως πάντα......ο Σέρλοκ Χόλμς,παλιά συνήθεια,που έμεινε από τη δουλειά μου.Έτσι λοιπόν,είδα ότι μόνο λίγες βελονιές ήθελε για να τελειώσει.Το ξενύχτησα όμως για τα καλά και σήμερα,δεν ξέρω που παν τα τέσσερα,από τη νύστα.Και δεν μου φτάνει αυτό,έχω να καθαρίσω και το σπίτι,γιατί θα έχω......αγαπημένους επισκέπτες το τριήμερο....

Τελικά.....και οι συνταξιούχοι,έχουν.....τα άγχη τους......

4 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Γεια στα χερια σου Λια, ειναι πολυ ομορφο και λεπτοδουλεμενο.Αξιζε τον κοπο. Καλο Τριημερο να εχεις.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλησπέρα Λια .πονεμένη ιστορία τα μισοτελειωμένα εργόχειρα.Τώρα ειδικά με το ίντερνετ, τι να πω.Πάντως το συγκεκριμένο σχεδειο το έχω φτιάξει εσάρπα .Μέχρι βιβλίο έχω αφήσει μισό (μάλλον δεν έφτασα ακόμα στη δράση).Όσο για της δουλειές του σπιτιού όρεξη να έχεις δεν τελειώνουν ποτέ.καλό βράδυ καλά κούλουμα.

Λιάντα είπε...

Κατερίνα μου.....ευχαριστώ!
Αφού το λες εσύ η χρυσοχέρα,μπορώ να είμαι υπερήφανη...για το αποτέλεσμα.Καλό τριήμερο και σ'εσένα καλή μου Κατερίνα,καλά να περάσετε...με την οικογένεια....
Καλό βραδάκι....
Λία...

Λιάντα είπε...

Φούλη μου.....καλησπέρα σου!
Άσε.....έχεις απόλυτο δίκιο! Τι να πρωτοπρολάβουμε...τρομάρα μας,που από τη μια,θέλουμε και από την άλλη,οι υποχρεώσεις δεν μας αφήνουν.Ναι,ξέρω,είναι παλιό το σχέδιο.Το πήρα εδώ κι ένα εξάμηνο από μία γειτόνισσα.Τώρα που το λες,πραγματικά θα είναι όμορφη η ιδέα της εσάρπας.Καλό τριήμερο καλή μου.....
και.....καλό βραδάκι!
Λία...