Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2009

Έχω....μία ανηψιά,φωτιά!!!















Όταν το παιδί,έχει στόχους.......Από μικρή όταν ήταν,ήξερα,ήμουν σίγουρη.....δηλαδή,ότι δεν θα έμενε.... στη αφάνεια.Το πάθος της για μάθηση,οι γλώσσες,εκείνο το πίσμα,να φτάσει ψηλά,να δημιουργήσει.......
-Τι θα γίνεις Ναυσικά,όταν μεγαλώσεις;
-Αχιτέτωνας........και.....χολεύτια.....και......και....και......
Πόσο....το πίστευε ...Χριστέ μου και ήταν μια σταλιά παιδάκι.Είμαι υπερήφανη.....για κείνη,γιατί ότι είπε το πάλεψε,με νύχια και με δόντια και το πέτυχε,με μία απίστευτη.....θέληση,που με κάνει να ανατριχιάζω ώρες-ώρες.
Σήμερα,μία φτασμένη αρχιτεκτόνισσα και μία σπουδαία...παρουσιάστρια,στο Ελληνικό MTV.
Είμαι σίγουρη,ότι δεν θα σταματήσει......εδώ.

Τα καλύτερα.....έρχονται και η θεία......θα χρειαστεί pampers.
Θέλω να είσαι ευτυχισμένη,χαρούμενη,γεμάτη υγεία με πολλές επιτυχίες στη ζωή σου,καρδούλα μου!
Να μου προσέχεις.....κι εγώ θα είμαι πάντα...μαζί σου,όταν με χρειάζεσαι.....
Σ'αγαπάω..........και το ξέρεις......μικρή.

10 σχόλια:

e-ioannis είπε...

ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ !
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΠΕΛΑ !
ΖΕΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣ?ΝΙΚΗ ?

Λιάντα είπε...

Καλησπέρα.....Ιωάννη!
Σ'ευχαριστώ.....πολύ!
Η αλήθεια είναι,ότι πραγματικά...την χαίρομαι!
Ζει στην Αθήνα,αλλά η καρδιά της χτυπάει......και στη Θεσσαλονίκη μας.
Λία...

Δημιουργία είπε...

Να την χαιρεσαι και να την καμαρωνεις την ανιψουλα σου.Ολα καλα και ομορφα να της ερθουν στη ζωη της.

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Να τη χαίρεσαι! Να έχει πάντα επιτυχίες :) Καλό βράδυ!

Λιάντα είπε...

Κατερίνα μου......σ'ευχαριστώ!
Το ελπίζω...καλή μου,να της πάνε όλα καλά,γιατί πραγματικά το αξίζει.
Μακάρι.....όλα τα παιδιά του κόσμου,να βρουν αυτό που πραγματικά...επιθυμούν.
Πολλά φιλάκια!
Λία...

Λιάντα είπε...

Σ'ευχαριστώ...καλή μου Ντόροθυ!
Επιτυχίες...για όλους μας και πάνω απ'όλα,στα νέα παιδιά,που αγωνίζονται σήμερα,κάτω από δύσκολες...συνθήκες.
Καλό σου...απόγευμα!
Φιλάκια....!
Λία...

Ανώνυμος είπε...

Λία μου
η ανιψούλα σου είναι αστέρι.... λαμπερό σαν την.... πούλια.

Να την χαίρεστε όλοι σας

Πολλά φιλιά
Κωστής

Λιάντα είπε...

Κωστή μου.....
Είδες....τι σόι.....έχω;
Σ'ευχαριστώ για τις ευχούλες....
Θα τις μεταβιβάσω,αν και δεν ξέρει,τι ανάρτηση έκανα.....
Μπορεί και να με μαλώσει,αλλά ο ενθουσιασμός μου,δεν κρύβεται.
Πολλά φιλιά....
Λιά...

nafsika είπε...

heeeyyyyyyy!
Τώρα είδα την ανάρτησή σου..
Ναι αλλά και εγώ έχω θειουλίτα θεά!

Σ' αγαπάω πολύ πολύ:DDD

Λιάντα είπε...

Ναυσικούλι μου...γλυκό!
Ευτυχώς,δεν μου τα έψαλες,για την ανάρτηση αυτή.
Όπως και να το κάνουμε,ε......βρε μικρό,χαίρομαι κι εγώ,με τις δικές σου χαρές και τις επιτυχίες...
Μόνο...να μου προσέχεις πολύ...οκ;
Σ'αγαπάω.....μικρή!
Η θειούλα σου...