Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2009

Χρόνια πολλά...αγγελουδάκι μου....


Κοριτσάκι μου,
θέλω να σου φέρω τα φαναράκια των κρίνων
να σου φέγγουν τον ύπνο σου.
Θέλω να σου φέρω ένα περιβολάκι
ζωγραφισμένο με λουλουδόσκονη
πάνω στο φτερό μιας πεταλούδας
να σεργιανάει το γαλανό όνειρό σου.
Θέλω να σου φέρω
ένα σταυρουλάκι αυγινό φως
δυο αχτίνες σταυρωτές από τους στίχους μου
να σου ξορκίζουν το κακό
να σου φωτάνε μη σκοντάψεις
Γ.Ρίτσος

Στην πιο τρυφερή καρδούλα,που σαν σήμερα ...γεννήθηκε! Που δεν θα ξεχάσω ποτέ....εκείνη την ημέρα,που παρά λίγο θα την έχανα....
Στο πιο λαμπερό αστερακι μου,εκείνο που ξέρει ότι το λατρεύω!Στο κοριτσάκι μου....με πολύ αγάπη από τη μαμά....Θέλω να είσαι χαρούμενη,να φωτίζει το χαμόγελό σου,σαν τ'αστέρια
τ'ουρανού!Να μοιράζεις καλωσύνη από εκείνη που μάθαμε στην οικογένειά μας!
Να δίνεις χαρά και να παίρεις πάντα,όλα όσα σου αξίζουν!
Να αγαπιέσαι.....όπως σε αγαπώ εγώ!Να έχεις όλους τους καλόκαρδους αγγέλους γύρω σου,που θα σε προσέχουν για όλη σου τη ζωή!Να λάμπει πάντα το λευκό της καρδιάς σου.....
Γεννήθηκες μέρα χιονιού και εύχομαι....όλες οι μέρες σου να είναι λευκές και γεμάτες ευτυχία....μικρούλα μου!Σε λατρεύω.......διπλά...και το ξέρεις.
Κι εκείνος σε λατρεύει,μην ανησυχείς,θα είναι πάντα....δίπλα σου κι ας μην τον βλέπεις.

Η μανούλα σου.....

Μαριγούλα;
Δεν κόβεις κανένα κομμάτι τούρτα,γιατί απ΄τα ζουμιά,δεν βλέπω καλά;

8 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λία μου, ΝΑ ΣΟΥ ΖΉΣΕΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Δημιουργία είπε...

Nα τα εκατοστησει το κοριτσακι σου,να ειναι γερο, δυνατο, ευτυχισμενο και χαρουμενο.Να το χαιρεσαι και να το καμαρωνεις.

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Να τη χαίρεσαι! Να είναι πάντα ευτυχισμένη :) (είναι και... "συνάδελφος" Χιονάτη! Κι εγώ μέρα χιονιού έχω γεννηθεί!) Καλό βράδυ!

Λιάντα είπε...

Καλή μου....Γλαρένια!
Σ'ευχαριστώ για τις ευχούλες σου!
Να είσαι καλά και πάντα χαρούμενη!
Πολλά-πολλά φιλάκια...από Θεσσαλονίκη!
Λία...

Λιάντα είπε...

Κατερίνα μου.....σ'ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου!
Ευχαριστώ...για τις ευχές σου!
Μακάρι...όλα τα παιδιά του κόσμου,να είναι ευτυχισμένα,καλότυχα και γερά.
Να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένεια και τα δυό σου αστεράκια,να λάμπουν πάντα.....από χαρά και από επιτυχίες στη ζωή τους...
Πολλά φιλάκια!!
Λία...

Λιάντα είπε...

Παπουτσάκια μου...γλυκά,σ'ευχαριστώ...πολύ για τα καλά σου λόγια!
Λένε.....ότι το χιόνι,είναι ευτυχία και χαρά.Το ελπίζω ,για την κόρη μου,όπως και για σένα,που εύχομαι να είσαι μέσα από την καρδιά μου,πάντα χαρούμενη και γελαστή.
Φιλάκια...από τη Θεσσαλονίκη,με πολλή...αγάπη!
Λία...

παπαρουνα είπε...

NA TH XAIRESTE!!!!!

Λιάντα είπε...

Παπαρούνα μου.....!
Σ'ευχαριστώ πολύ!
Να χαίρεσαι κι εσύ το λουλουδάκι σου,να είστε όλοι γεροί και αγαπημένοι.....
Καλό σου βραδάκι!
Λία...