Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2009

Παλιές διαφημίσεις.....

Όπως όλοι μας ,έτσι κι εγώ,έχω ένα κουσουράκι......
Μαζεύω εδώ και πολλά χρόνια τώρα,ότι παλιό πράγμα,αντικείμενο,έγγραφο,ρούχο,σκεύος κλπ,που να μου έχει κάνει εντύπωση.Βέβαια,το πρόβλημα χώρου,είναι τεράστιο,αλλά ευτυχώς για μένα,έχω μία παλιά αποθήκη,έξω από το σπίτι,που την φυλάω σαν τα μάτια μου....Σήμερα λοιπόν με αφορμή κάτι που έψαχνα,έπεσε το μάτι μου σε κάτι παλιά περιοδικά,της δεκαετίας του 60' παρακαλώ......Έπιασα 2-3 να ξεφυλλίσω και μου έκαναν εντύπωση,οι παλιές διαφημίσεις που είχε και αυτό,γιατί θυμήθηκα τις παραστάσεις που είχα από μικρό παιδί.Θα σας θυμίσω κάποιες από αυτές.Ευτυχώς,τα μοντέλα είναι τόσο ξεπερασμένα,που ελπίζω να μην έχω κάποιο πρόβλημα......





2 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Αυτοκίνητο με 50.000 δρχ;!
Θέλω κι εγώ σοκολατοπόλεμο!!!
Καλό ξημέρωμα Λία μου!

Λιάντα είπε...

Καλημέρα....κοριτσάκι μου γλυκό!
Και τι....αυτοκίνητο.....ε;
Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας,πατάς ένα κουμπί και η τύχη σου....δουλεύει....
Που να βάλω και τις διαφημίσεις με τα εσώρουχα.....
Πολλά φιλάκια μικρή μου....
Να προσέχεις...
Λία...