Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2009

Θέλω να ακούσω καλά....νέα.

Τις τελευταίες μέρες,έχω συγκλονισθεί,με την περιπέτεια της υγείας της Δημητρούλας.
Μία νέα γυναίκα,ένα μανεκέν,όπως την λέω.
Σαν κόρη μου.........έτσι την αισθάνομαι.
Ο συνδιασμός δύο φαρμάκων,δημιούργησε νεφρική ανεπάρκεια.
Κοντεύω να τρελλαθώ.
Δεν θέλω να πιστέψω,ότι ένας λάθος συνδιασμός,μπορεί να νεκρώσει τα νεφρά.
Όχι Δημητρούλα μου,πιστεύω ότι ο Θεός,θα σταθεί πλάι σου.
Στάσου δυνατή.......
Κάνε υπομονή κι ελπίζω σε λίγες μέρες,να είναι μόνο μία περιπέτεια άσχημη,από αυτές,που όλοι μας λίγο πολύ περνάμε.
Θέλω να ακούσω αύριο καλά...νέα!
Το απαιτώ....
Δεν μπορεί;
Δεν θέλω να το πιστέψω.....

12 σχόλια:

prioni είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Λιάντα είπε...

Σήμερα ημέρα χαράς και γιορτής καλέ μου......
Κάπου μέσα μου,το περίμενα.....
Παρακαλούσα.......
Ευτυχώς,ο Θεός είναι μεγάλος!
Η χαρά μου είναι...ανείπωτη.
Τέλος καλό,όλα....καλά!
Τώρα,υπομονή χρειάζεται και κουράγιο,για την ανάρρωση....της μικρής.
Εύχομαι να είναι το τελευταίο.......
Και μόνο χαρές από εδώ κι έπειτα.
Λία...

Δημιουργία είπε...

Ευχομαι περαστικα και γρηγορα να ειναι μια μακρινη αναμνηση.

Λιάντα είπε...

Καλή μου Κατερίνα,σ'ευχαριστώ,για την ευαισθησία σου.Η αρρώστια γενικά και μάλιστα η μη αναστρέψιμη σε νέους ανθρώπους,μας γεμίζει πολλές φορές,φόβο και απελπισία.
Ευτυχώς,τα νέα μας είναι ΚΑΛΑ!
Απλά,θα χρειαστεί αρκετός χρόνος και μεγάλη υπομονή,για την ανάρρωση.Θέλω να πιστεύω,
ότι ήταν μία δοκιμασία αυτή για την Δημητρούλα μας,απ'αυτές τις δοκιμασίες,που όλοι λίγο-πολύ,έχουμε περάσει και έχουν μείνει,σαν κακές αναμνήσεις,στο μυαλό μας.
Σ'ευχαριστώ.....!
Να είσαι καλά,κοπέλα μου...!
Λία...

Mikros Alitis είπε...

Μόλις διάβασα την ανάρτηση η καρδιά μου σταμάτησε να χτυπα... ευτυχώς... γρήγορη ανάρρωση

Λιάντα είπε...

Μικρέ αλήτη....
Πόσο ευαίσθητο παιδί θα πρέπει να είσαι;
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές,τις χρειαζόμαστε αυτές τις δύσκολες ώρες.Χρειαζόμαστε και την τελευταία ακόμη ελπίδα,έναν καλό και θετικό λόγο,στις δύσκολες ώρες της μεγάλης αναμονής.
Λία...

γυάλινο δάκρυ είπε...

Σε κάτι τέτοια συνήθως δεν ξέρω τι να πω.. Γιατί τα λόγια δεν είναι τίποτα μπροστά σε μια ζωή..
Αλλά είδα στα σχόλια ότι η κατάσταση καλυτέρευσε..
Θέλω κι εγώ να πιστεύω πως με αγάπη, θέληση για ζωή και πίστη μπορούν να συμβούν πολλά θαύματα..

Μια μεγάλη αγκαλιά από μένα

Λιάντα είπε...

Γυαλάκι μου....γλυκό,σ'ευχαριστώ καρδούλα μου για τις ευχούλες.
Πραγματικά,τα λόγια περιτεύουν όταν μιλάμε για ανθρώπινη ζωή.
Ακόμη,΄θεωρείται δύσκολη κατάσταση,αλλά όπως είπες,με την πίστη στον Θεό,όλα μπορούν να γίνουν.
Καλό σου βραδάκι γλυκιά μου....
Λία...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Πάντα καλά νέα να ακούς!!!

Καλό Σ/Κ :))

Λιάντα είπε...

Αμαθές τερατάκι μου.....την καλημέρα μου.
Σ'ευχαριστώ καλή μου!
Το ίδιο εύχομαι και για σένα.Πάντα......στα καλά και ευχάριστα...νέα.
Πολλά φιλιά...
Λία...

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Ελπίζω να είναι καλύτερα η κοπέλα! Τι ζημιά μπορείς να πάθεις στα καλά καθούμενα! Καλό βράδυ!

Λιάντα είπε...

Καλή μου Ντόροθυ.....σ'ευχαριστώ κοπέλα μου.
Ευτυχώς,είναι καλύτερα,αλλά θα χρειαστούν ακόμη κάποιες μερούλες,για να αποβάλλει ο οργανισμός της,όλο αυτό το κακό που της δημιούργησε αυτός ο συνδιασμός.
Ευτυχώς,θα είναι περαστικό.....
Τελικά,θα πρέπει να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες του γιατρού και να τον ενημερώνουμε,γι'αυτά που δεν γνωρίζει,σε ότι έχει σχέση,με τον οργανισμό μας.
Καλό σου βραδάκι καλή μου...
Λία...