Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2008

Και του χρόνου......με υγεία!

Αργήσαμε φέτος......μαμάααααα.... Άντε....πότε και πότε ρωτούσαν και με ξανά ρωτούσαν οι μικρές κατεργαρούλες μου.
Ξέρουν....τη μαμά τους καλά!
Αν δεν βάλει το χεράκι της,δεν γίνεται τίποτε.Έτσι λοιπόν,εχθές,ημέρα του Αγιου Νικολάου,μεγάλη η Χάρη του,αποφάσισα να βγάλω το δέντρο μας ,να φορέσω τις όμορφες αναμνήσεις και να ξεκινήσω δουλειά.Ασφαλώς,επιστράτευσα και τις νεαρές,για να μαθαίνουν,να χαίρονται,να συμμετέχουν,για να ξέρουν,τι θα λένε στα δικά τους παιδιά.Δουλεύαμε ,λέγοντας τις δικές μου παιδικές ιστορίες,τις αναμνήσεις μου,που είχαν τόση αγάπη!
Αφορμή,ήταν ο πατέρας μου,ο καλλιτέχνης ,όπως τον έλεγαν φίλοι και γνωστοί. Το σπίτι μας,αν και φτωχικό,ήταν το πιο όμορφα στολισμένο στην περιοχή,αν και εγώ πιστεύω,ότι δεν υπήρχε δεύτερο σε όλο τον κόσμο.Θυμάμαι τους περαστικούς,να στέκονται με τις ώρες να χαζεύουν αυτή την ομορφιά,αυτή τη μαγεία.Φαναράκια,γύρω από το σαλόνι,φτιαγμένα από χαρτόνι,ζελατίνα σε διάφορα χρώματα,χρυσόσκονη και μέσα από ένα λαμπάκι.Το καλώδιο του ρεύματος,ούτε που φαινόταν,από τα μικροσκοπικά αστεράκια,που το στόλιζαν.Οι φιγούρες,της φάτνης ,επίσης από χαρτόνι,ζωγραφισμένες αγιογραφίες,της Παναγιάς,του Ίωσήφ,του μικρού Χριστούλη,των μάγων ,με χρυσόσκονη.Αληθινά άχυρα πλαισίωναν τη χάρτινη κούνια και όλα αυτά έπιαναν ολόκληρο τοίχο.
Κάτω από το δέντρο,ένα χωριό.Σπίτια και πάλι από χαρτόνι και ζελατίνα και ένα λαμπάκι,για να δίνει φως,πάνω σε πυκνό βαμβάκι.Ο Άγιος Βασίλης,σε μια γωνιά του μικρού χωριού,ακόμη τον θυμάμαι,φτιαγμένος από μια δική μου παλιά κούκλα,που την είχε ντύσει με γκοφρέ κόκκινο χαρτί και γενιάδα από βαμβακι .Η άμαξα και οι τάρανδοι από ξύλο που σκάλισε με μεγάλη υπομονή.Τι έφτιαχνε Χριστέ μου αυτός ο άνθρωπος;
Πού έβρισκε τόση υπομονή και τόσο κέφι να στολίζει όλο το σπίτι μέσα κι έξω;Ειλικρινά ....απορρώ.
Τον λατρεύω.....και τον ευχαριστώ από τα βάθυ της καρδιάς μου,που μου δώρισε αυτή την ομορφιά και την αγάπη για τις μέρες αυτές.
Εύχομαι να είναι γερός ,αν και τώρα στα 87,μου στέκεται ακόμη όσο...μπορεί.Έτσι λοιπόν,με την ίδια αγάπη ,τα λέω και στις κόρες μου και συνεχίζω όσο μπορώ το δικό του έργο,για να έχουν όμορφες αναμνήσεις οι μικρές μου.Τι μικρές δηλαδή;Τέλος πάντων........
'Οταν επί τέλους,τελειώσαμε με το στόλισμα,ήρθε και η ώρα,να τους παίξω στο αρμόνιο ,όλα τα σχετικά Χριστουγεννιάτικα τραγουδάκια,έτσι.......για την ατμόσφαιρα....
Και του χρόνου......λοιπόν,να είμαστε πρώτα ο Θεός καλά,για να το ξανά στολίσουμε,πάντα με αγάπη.........

9 σχόλια:

Theogr ο κηπουρός είπε...

Προσπάθησε να έχουν τα παιδιά σου πάντα όμορφες εικόνες και αναμνήσεις από το σπιτικό τους. Γιατί έξω από αυτό...... Καλή εβδομάδα.

Δημιουργία είπε...

Και του χρονου να εισαι καλα να ξαναστολισεις,να μοιραστεις με τα κοριτσια σου ομορφες αναμνησεις,γιατι αυτες ειναι ο θησαυρος μας.Καλως σε βρηκα.

Λιάντα είπε...

Κηπουρέ μου....
Καλώς όρισες στο σπιτικό μου.
Το παλεύω καλέ μου κηπουρέ και νομίζω ότι τα έχω καταφέρει και σαν μάνα και σαν πατέρας.
Θεωρώ την οικογένεια,το ομορφότερο αγαθό,γιατί αυτή με γέννησε,αυτή μου δίνει ζωή,κίνητρο για τα καλύτερα,ελπίδα για το μέλλον των παιδιών μου.
Καλό σου βραδάκι!
Λία...

Λιάντα είπε...

Δημιουργία μου......!
Σ'ευχαριστώ για τις γλυκές σου ευχούλες!
Να ξέρεις,ότι σε διαβάζω με προσοχή,γιατί έχουμε αμφότερες,καλλιτεχνική φλέβα και κατά κάποιο τρόπο,ταιριάζουν,οι σκέψεις μας και τα ενδιαφέροντά μας,αλλά και ηλικιακά θα έλεγα.
Εύχομαι και για σένα υγεία και αγάπη για την οικογένειά σου,να είστε πάντα χαρούμενοι και αγαπημένοι.
Καλώς όρισες......!
Πιστεύω....να τα λέμε.....
Καλό σου βραδάκι!
Λία...

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Και του χρόνου! Καλές γιορτές να έχετε. Εμένα, πάντως, μου αρέσει περισσότερο απ'όλα ο χιονάνθρωπος στο δέντρο! Καλώς σε βρήκα!

Λιάντα είπε...

Καλώς το κορίτσι.....με τα όμορφα παπούτσια!
Καλώς όρισες!
Σ'ευχαριστώ για τις ευχούλες σου!
Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου σε σένα και σε όσους αγαπάς,υγεία,ευτυχία και πολλή-πολλή αγάπη!
Καλές και χαρούμενες γιορτές και για σένα καλή μου!
Λία...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλώς σε βρίσκω, αν και με καθυστέρηση...

Να είστε καλά πάντα ΟΛΟΙ!!!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία σου εύχομαι!

:)

Λιάντα είπε...

Καλό μου...τερατάκι!!!
Χρόνια πολλά κοπέλα μου!
Να είσαι πάντα καλά και γύρω σου αγάπη,πολλή αγάπη!
Σ'ευχαριστώ!
Καλά να περνάς.
Φιλιά...
Λία....