Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2008

Γέφυρά μου......


Γέφυρα είχα φτιάξει , με ξύλα από όνειρα.
Όνειρα γεμάτα αλήθεια ,
φτιαγμένα από το λευκό της ψυχής μου.
Όνειρα ταξιδιών ανεκπλήρωτων ,απομεινάρια .

Γέφυρα είχα φτιάξει ,με πέτρα αθάνατη ,
σμιλευμένη από λόγια αγάπης .
Χαραγμένη με τον πόνο
που ζωγράφιζαν οι σκέψεις μου.

Γέφυρα είχα φτιάξει με χώμα και νερό.
Χώμα , σπυρί-σπυρί της ζωής μου .
Νερό ,στάλα-στάλα των δροσερών
στιγμών της νιότης μου.

Γέφυρα ,μου είπαν βάλε σίδερο.
Έψαξα ,το βρήκα .
Ήταν την εποχή που έπεσε η αυλαία σου
και έκανε την καρδιά μου σίδερο.

Και τώρα ,στέκω εδώ την καμαρώνω .
Περήφανη , καρπός δικός μου .
Τη μέρα τη ραίνω με ροδοπέταλα
Τη νύχτα ,με των αστεριών τη σκόνη .

Γέφυρα που σμίγει τις καρδιές .
Γέφυρα που η απόσταση γίνεται θύμα.
Γέφυρα των αναστεναγμών .
Γέφυρα των κρυφών ονείρων .

Ποιός στην άκρη σου περιμένει;
Ποιός εκεί απέναντι μου χαμογελά;
Ποιός τα ροδοπέταλα μαζεύει;
Ποιός την σκόνη των αστεριών;
Λ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: