Τρίτη, 26 Αυγούστου 2008

Για το τώρα,το πρίν,το μετά και....το πάντα!


Είπες να φύγεις ,μα…..δεν έφυγες ,
Είπα να χαθώ ,μα….δεν χάθηκα .
Έψαξες να με βρεις στις δύσκολες στιγμές σου .
Έψαχνα να σε βρω ,στην απελπισία μου .
Μου γνώρισες τον κόσμο που έζησες .
Σου γνώρισα τον δικό μου κόσμο .
Μου χάρισες την ελπίδα ,την αγάπη σου ,για μένα !
Σου χάρισα την ψυχή ,την λατρεία μου ,για σένα !
Μου είπες καλώς όρισες !
Σου είπα καλώς σε βρήκα !
Κράτα μου το χέρι ,να σφίξω το δικό σου .
Γιατί ο ουρανός ,είναι πιο γαλανός ,πιο φωτεινός την ημέρα .
Γιατί τα αστέρια της νύχτας είναι πιο λαμπερά ,ξεκάθαρα .
Μαζί είπαμε σ’ αγαπώ ,για το τώρα ,το πριν ,
το μετά και το πάντα και ξεκινήσαμε για το ταξίδι .
Αφήσαμε πίσω τις στιγμές που μας πλήγωσαν .
Ο δρόμος μακρύς μα…όμορφος ,γιατί είσαι μαζί μου
κι εγώ μαζί μ’ εσένα ,στις λύπες ,στις χαρές .
Είσαι εδώ …….και μ ‘αγαπάς !
Είμαι εδώ……..Και σ ‘αγαπώ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: