Κυριακή, 24 Αυγούστου 2008

Ο βραδινός εφιάλτης..........


Σήμερα ο ήλιος θαρρείς και είναι πιο λαμπερός.
Τολμηρός ,μέσα από τις γρίλιες με ξύπνησε ,
μου άπλωσε το χέρι ,με βία με τράνταξε .
Με ξύπνησε από τον εφιάλτη της νύχτας .
Με ταξίδεψε σε μονοπάτι ερημικό ,πράσινο .
-Ο δρόμος του μέλλοντος μου είπε και απομακρύνθηκε .
Το άρωμα της λεβάντας ,το πράσινο των δέντρων ,
το ρετσίνι από τα πεύκα ,το ροζ της ανεμώνης ,
η μυρωδιά από το υγρό γρασίδι ,αισθήσεις……
Ένας δυνατός βοριάς δρόσισε το πρόσωπό μου
Φωνές από το παρελθόν με συνεπήραν ,
η ζωή μου ,οι άνθρωποί μου ,οι εμπειρίες μου .
Συλλογισμοί ,σκέψεις ,λάθη ,έρωτες , αγάπες ,γνώση ,
όλα περνούν με την ταχύτητα του ανέμου .
Μπράβο ,σκέφτηκα τα κατάφερες ,έδωσες την ψυχή σου ,
Την αγάπη σου ,αντιστάθηκες ,πάλεψες ,κράτησες τις αξίες σου ψηλά .
Είσαι δυνατή ,μην αφήνεις τον εαυτό σου ,στη σκιά κανενός .
Το δυνατό κελάηδισμα των πουλιών ,διέκοψε τις σκέψεις μου .
Γιατί είμαι …..εδώ;
Ποιος μ’έφερε και γιατί;
Θυμήθηκα….τον βραδινό εφιάλτη .
Ναι….
Έπρεπε να τον ξεχάσω.
Να διαγράψω το λάθος , την υποκρισία ,το ψέμα .
Πίστεψα ,γιατί ήθελα να πιστέψω ,γιατί το είχα ανάγκη .
Ήταν ένα λάθος ,τώρα είναι παρελθόν .
Βρίσκομαι στο σωστό δρόμο ,στο δρόμο του μέλλοντος που με καλεί .
Και πάντα θα σκέφτομαι…….
Μην αφήνεις τον πολύτιμο εαυτό σου ,στη σκιά κανενός…………..
Γιατί κανείς δεν αξίζει όσο ο εαυτός σου
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: